mandag 1. desember 2008

Ting 23 - Oppsummering



Og, etter et kraftig skippertak, - jeg er i mål! Hurra! Kjapt oppsummert: dette synes jeg har vært veldig lærerikt, - og ikke minst artig. Det har vært lystbetont å sette seg ned med oppgavene i dette kurset, selv om det til tider har vært arbeidskrevende.

Noe av det jeg har lært, har jeg allerede tatt i bruk, både privat og i jobbsammenheng: en blogg til en lesesirkel, en blogg til biblioteket, Google Kalender som styringsverktøy for kulturenheten som biblioteket er en del av, Librarything for å holde styr på bøkene i lesesirkelen, etc etc. Det er jo egentlig ens egen arbeidskapasitet som setter begrensninger for hva web 2.o kan brukes til, jfr forrige blogginnlegg.

All honnør til fylkesbiblioteket som har fulgt oss gjennom disse 23 tingene! Og, ja, jeg vil gjerne delta på et påbyggingskurs ved en senere anledning. Dette feltet er i stadig utvikling, og det er vanskelig å holde oversikten over hva som kan være matnyttig i biblioteksammenheng.

2 kommentarer:

Marianne W. sa...

Gratulerer med fullført kurs i 23ting! Du må ha hatt en travel høst!
Bra jobba. Sees i løpet av uka.
Hilsen Marianne

Anonym sa...

Snart ferdig jeg også. Kurs i dag. Kjempe fin adventskalender. Dere er flinke du og Liv. Tiden strekker ikke til hos meg.